NES’deki The Legend of Zelda Efsanesi, 1980’lerin konsol oyunları standartlarına göre genişleyen bir dünyaya sahipti. On yıllar önce insanlar her bir zindan ve gizli alternatif yöntemlerin bulunduğu yerleri takip etmeye çalışmak için kendi haritalarını çizerlerdi. Örneğin, oyunun tüm dünya üzerindeki kopyasını üç boyutlu olarak basmak gibi.
Willard McFarland, tasarımı satın alarak aşağıdaki resmi Twitter’da paylaştı. Retro Gaming Mag tarafından hazırlanan rapora göre, bu parça Facebook grubunda Trade Sell Collect Retro ile satıldı. McFarland, satın aldığı kişinin haritayı Minecraft’da altı ayda oluşturduğunu söyledi. Daha sonra bunu bir üç boyutlu yazıcı için bir dosya oluşturmak için kullanmışlar ardından 24 saatlik baskı ve altı saatlik boyama ile oluşturulmuş.
Retro oyun ve web dizisi yapımcısı Mike Matei daha sonra McFarland’dan aldığı haritanın daha yüksek çözünürlüklü halini paylaşmaya başladı. Yakınlaştırılmış görüntüler, oyunun farklı zindan ve mezarlıklarından küçük tünel girişlerine ve nehir limanlarına kadar çok sayıda küçük ayrıntıyı gösteriyor.
https://twitter.com/Mike_Matei/status/810170703307739136
Yorum yap