Unreal 4 oyun motoru kullanılarak 1998 yılındaki Metal Gear Solid‘in hayran yapımı remake sürümü geliştirilen “Shadow Moses” için ilk fragman yayınlandı.
Ariam Hernandez isimli Metal Gear Solid hayranı, Unreal 4 oyun motorunu kullanarak 1998 yılında yayınlanan Metal Gear Solid’in efsane giriş sahnesine ev sahipliği yapan Shadow Moses bölgesini yeniden tasarlamaya başlamıştı ve muazzam bir gelişme kaydettiğini söylemek mümkün.
Buradaki en önemli nokta ise oyunun yapımcısı ve yayıncısı Konami‘nin nasıl bir tepki vereceği. Fragmanın ve remake sürümün geliştiricisi, bunun Konami tarafından telif hakkı nedeniyle kaldırılabileceğini belirterek, bu fragmanın ve oyunun Konami’ye ait olmadığını, resmi olmayan bir remake için hazırlandığını söyledi.
Yayınlanan fragman, Shadow Moses projesinin ne kadar ilerlediğini açıkça ortaya koyuyor. Oyunun sıkı takipçilerinin hatıralarında yer eden çok sayıda alanın yenilenmiş grafiklerle harika göründüğünü söylemek gerekiyor. Karşınızda Metal Gear Solid Remake
Yorum yap